Alla inlägg under januari 2011

Av Mia - 31 januari 2011 23:48


God natt från mej och Poppi!


  

  

Av Mia - 31 januari 2011 21:27


Stenis har lagt upp en MASSA gamla bilder från gymnasiet på feizbuk. ALLA bilder på mej är fula. Utom möjligtvis en, som skulle kunna vara okej.

Det är -> den här <-


Mycket häst idag. Joggade Titan lite i ridhuset, lite sådär utan press. Böjde och snirklade lite, men med fleecevantar kasar tyglarna ur händerna heeeela tiden! Han var fin i alla fall. 

Mockade åt Charlie idag också, och sopade som tusan. Flitig tjej. Åkte med Tina till Hööks och hjälpte henne hitta nytt träns och bett. Så fick jag köpt nya handskar med, så jag slipper rida med för långa tyglar. Awesome!

Hämtade Poppi när vi kom tillbaka, så hon och Peps fick leka en stund i rastgården. 


Eftersom Titan inte hann få skor i torsdags, så får han det imorrn istället. Sen ska jag faktiskt höra med Annika om hon vill ha lite sällskap, för det var aslängesen jag var inne hos hennes <3


Ps. Jag har rökt mer än vanligt ikväll. Intresseklubben antecknar. Det är på grund av mitt delvis fotografiska minne. Folk med fotgrafiskt minne, eller någon form av fotografiskt minne tenderar att lättare bli nervösa och stressade. När man blir nervös eller stressad så röker man mer, så det måste alltså vara socialt accepterat i så fall.  

Av Mia - 31 januari 2011 17:23


Skönheten & Odjuret och Ringaren i Notre Dame är mina bästa Disney-filmer. Vad säger det om mej egentligen? Jag är inget big fan av prinsessor iaf.





But suddenly an angel has smiled at me
And kissed my cheek without a trace of fright

 



I dare to dream that she
Might even care for me
And as I ring these bells tonight
My cold dark tower seems so bright
I swear it must be heaven's light



<3 <3 <3 

Av Mia - 31 januari 2011 10:34


Sätter på kaffe, och fixar käk. På Spotify går The Killers och Panic!At The Disco och så fort hunden är rastad efter frukost bär det av till stallet. 

Det känns mindre stirrigt idag iaf, fick ibankat lite vett av Hannes, och lite pepptalk med Radi framåt natten. Bra pojkar jag har. Jag har ju en tendens att tappa bort verkligheten. 

Av Mia - 30 januari 2011 22:56


Jag måste verkligen sluta överanalysera saker hela tiden. Kommer bli dum i huvudet annars. 

Resten av kvällen ska jag ligga på soffan och titta på alla dåliga spök-program på tv4+ för det var nog ett år sen jag kollade på dem sist. Får gå en längre runda med tönthunden först så hon inte väcker mej med sitt idiotiska pipande imorgon bitti igen. Jag vill sova tills jag vaknar, det var längesen. 

Har en del att göra imorrn, och det är ju bra, för då kan jag låtsas att jag har ett liv. Yesssss!


Mått bra för länge igen, känner att det börjar krypa tillbaka. Som alltid. Heeeeh ..... 

Av Mia - 30 januari 2011 20:42


Haft det sjukt jobbigt med andningen hela kvällen. Det har varit lugnt ett par veckor, men nu börjar det bli extremt. Måste ta ett jättedjupt andetag varannan minut för att det ska kännas som att jag får in tillräckligt med syre, och nu börjar det kännas som att revbenen ska gå sönder. Skulle ringt läkaren för ett tag sen, men då blev det ju bättre. Får väl göra det imorrn. Suck. 


Jobbigt i mitt huvud också. Fast på ett mysigt sätt. Eller jag vet inte? Alldeles för mycket frågetecken och .. ja, allt det där. 

Men igår var det sommar i en sekund. När jag stod där ute i min kalla skinnjacka slutade jag frysa för ett ögonblick, alla minusgrader till trots. 



You know that I can hardly wait
Just to see you
And I know you cannot wait
Wait to see me too

Av Mia - 30 januari 2011 16:49


Too fucking affected. 


För mycket svagheter. Fuck off. Det går över. Det är inte så jobbigt som jag tror. 

Övertygelse. 



Hatar min överaktiva hjärna. Hämta upp tvätt nu, sen drar jag. 

Av Mia - 30 januari 2011 15:16


Superhärlig uteritt med Tina och Veronica i det superhärliga vääädret!! Det var svinkallt när vi red iväg, men precis innan galoppen tittade solen fram. Titan var piggelin, men det var ingenting jämfört med Boy. 


Ner i tvättstugan nu och fixa, middag hos mamma ikväll. Hoppas på besök innan dess. 


Om du finns, om du kan

om du vill komma hit

kom hit, kom hit

och slunga mej rätt in i smeten

jag faller med flit. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards