Alla inlägg under september 2013

Av Mia - 25 september 2013 08:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mia - 10 september 2013 12:14


Försöker desperat klänga mej fast vid verkligheten och mej själv genom att foksera. Fokusera på de viktiga sakerna, de som faktiskt betyder något, som ger energi och som för mej framåt. Det händer mycket just nu. 


jobbfronten är det så att jag ÄNTLIGEN kommer gå upp och arbeta 50%. Det kanske kommer ett inlägg om det senare, när allt är klart. Det känns som en stor milstolpe för mej och kommer kräva massor av energi, kamp och vilja för att det ska gå att genomföra. Men jag är pepp. Så sjukt pepp och lättad. 


hundfronten händer det saker hela tiden. Jag och Loppan har gjort vår första (katastrof)start i avanceradklass i rallylydnad. Idag ska jag fixa Stings tävlingslicens och hoppas hinna anmäla oss till nybörjarklass i Ystad. Det ska bli kul att tävla lite med honom också! 

Jag har genom min brukshundklubb fått erbjudande om att utbilda mej till rallylydnadsinstruktör, och även om det känns som att det kanske kan bli lite mycket så är det en chans jag inte får missa! Man måste satsa för att vinna. 


Hästen står för tillfället och är skadad. Han lär börja sättas igång inom en vecka. 


Jag saknar min kärlek nåt otroligt. Min vackra, min enda, han är så långt borta men det gör ingenting. Vi kämpar på. En dag kommer allting släppa. En dag får vi det fina, lugna liv vi förtjänar. Tillsammans. Jag är ingen quitter. 


I övrigt försöker jag bara ta det så lugnt jag kan. Stressa så lite jag kan. Fokusera på att ta mina mediciner, jobba och ta hand om mina djur. Det är i princip allt jag klarar av och det lämnar mitt lägenhet som ett bombnedslag, men det gör inte så mycket. Huvudsaken är att jag är hyfsat fungerande. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards