Alla inlägg under augusti 2015

gre

Av Mia - 4 augusti 2015 23:10



Satt i mamma och pappas trädgård imorse, och varvade kaffedrickandet med hundträning. Vädret har varit fantastiskt. Dagen har varit full av ork, det finns inget bättre än dagar då hjärnan fungerar. Efterlängtat.


Inatt är det oväder. Det har åskat som tusan och nu regnar det. Jag är rastlös. Vilken tur att hör alltid finns att städa!

Av Mia - 3 augusti 2015 12:12


Ilskan bubblar i mej idag, desperat över att komma ut och sabotera allt jag byggt upp. Arg för att jag tog fel avfart och hamnade på omvägar när jag skulle handla hundmat. Arg för att de inte hade min hundmat inne, trots att jag har en stående order att jag hämtar 15kg Vom&Hundemat nr25 varannan vecka. Arg för att Hannes inte svarade i telefon så jag fick bära upp den jävla (felaktiga) hundmaten själv trots att jag hade både Loppan och Xenit med mej. Kastade hundmaten på golvet i köket, och stormade sen ut igen för att köra till Willys. Fortsatte vara arg; nu för att jag glömde min plånbok och hörlurar hemma och var tvungen att betala i fucking bemannade kassan efter att ha gått omkring utan musiksköld. Arg för att hon i kassan inte visste hur man betalar med mobilen så det tog sju svåra år att komma därifrån. 


Nu är jag helt slut. Klockan är precis över tolv på dagen och jag är färdig att gå och lägga mej. Ilska suger all energi ur en. 

På torsdag är jag tillbaka hos min samtalskontakt på psyk efter fem veckors uppehåll. Tillbaka i rutin, det ska bli skönt. 

Jag har så svårt att förstå hur någon kan tycka om mej ens lite. Jag är en dryg, aggressiv besserwiesser liksom. Orkar inte. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards