Alla inlägg under oktober 2022

Av Mia - 7 oktober 2022 09:19


Trots all höstdepp så känner jag mej ändå rätt bortskämd. 

Folk gormar om att veden är slut överallt men här sitter jag och väntar på ett lass från min bästa granne som spar sin ved att sälja till oss i området.
Sitter på mitt kontor, tillika gästrum, i MITT HUS och spanar genom fönstret så jag ser när han kommer. 

Har precis skrivit klart en sammanfattning till en klient eftersom jag har världens bästa jobb. Håller en liten paus innan jag måste förbereda inför morgondagens valpkurs. Sen fortsätta fila på den där föreläsningen jag ska hålla för personalen nästa vecka.  


Till sommaren ska pappa och jag slå ut en vägg och göra vardagsrummet större. Det ska bli najs. 


Kaffet har kallnat och nu måste jag få skickat iväg den där sammanfattningen. Let's go bara liksom. Mycket att göra idag. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards