Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Mia - 28 oktober 2010 21:33


Jag har ÄNTLIGEN hittat någonting att klä ut mej till. Mitt hår är lite för ljust och jag har inte rätt skor, annars kommer det här bli awesome. Det bästa är att jag förväntas vara full och odräglig. 

Tänker gå in i den här rollen fullt ut. Det är inte helt "skräckigt" men jag hoppas det duger ändå. För jag e sjukt psyched över detta nu! 

Den största utmaningen blir hitta ett sätt att hålla in tuttarna. 


Av Mia - 28 oktober 2010 13:26


Ska snart upp tredje vändan till stallet. Ska ha ut veternär för att titta på Titans ben. De är fortfarande tjockt, och han är rätt halt redan i skritt. Tur man vet vad man ska lägga pengarna på, så man slipper bekymra sej över att få för mycket :)


Fastighetsskötaren har varit här också, och tittat på mitt element. Det funkar inte. Det är stendött, så det kommer en rörläggare för att fixa det, någon dag. Bra miljöträning för min ogästvänliga hund. Kanske inte så kul för nämnda rörläggare. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards