Alla inlägg den 16 november 2010

Av Mia - 16 november 2010 21:25


Jag kommer nog aldrig förstå, när udda är jämnt eller vad fan det är som pågår. 

Av Mia - 16 november 2010 18:13


Idag kände jag mej riktigt duktig och stolt när jag faktiskt åt frukost. Mackor och kaffe, yeah! Har dessutom tagit fram och tinat kyckling så att jag måste laga middag ikväll. Sanslöst vad man kan vara flitig när man vill. 

Cyklade en runda med Poppi och stötte på Tina med sin Peps, så våvvarna fick leka lite i rastgården. Sen ringde Stefan, så vi skippade städningen här hemma och cyklade dit istället. Popp fick va där medan jag tog hand om hästis, sen drack vi mer kaffe när jag kom tillbaka. 

Jag har iaf fått undanplockat lite grann här hemma, och städat köket och badrummet. Alltid nåt, får fortsätta på torsdag. Imorgon lär jag - som alla andra onsdagar - vara så trött efter jobb att jag helst vill dö. 


Dessutom dingade jag 80 inatt, med min gay elf prot-paladin. Shit, vad man kan känna sej stolt alltså. 


Och nu har jag gjort alldeles för mycket idag, så jag mår som vanligt rövdåligt. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards