Alla inlägg den 29 november 2015

Av Mia - 29 november 2015 12:04


Av någon anledning lyckas Calisi alltid slå av numlock när hon trampar på mitt tangentbord. Caps lock är inte heller ovanligt, men värst är när hon lyckas rotera skärmbilden ett kvarts varv. Wtf?!!


Idag ska jag på julbord. Med min mormor. I adventskyrkan. Det är en stor dag, eftersom jag ska ut och vistas i offentligheten. Har till och med duschat dagen till ära, så att ingen tant ska gasas ihjäl av svettlukt när de kommer fram och säger "Ooo daj har jag inte sitt sen du gick i sabbatsskolan!" - eller "ooo vilket fräsigt år du har". 

Det är ju nädå mormors rykte som det hänger på, men det ska nog gå bra, jag kan det här med tanter. Julbordet är vegetariskt med massa veganmat, så det ska bli riktigt spännande. Hoppas bara att jag klarar av att äta. Gratis e ju gott, som alla vet. 


Tänkte ha lite framförhållning och ha allting redo tills jag kommer hem sen, så det bara är att hutta sej på soffan och sova två dygn. Hur fan kan man vara såhär nervös inför ett sketet julbord? Vad ska jag ha på mej?! Skitiga mjukis? Håriga hundbyxor med färgstänk? Klänning? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards