Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Mia - 6 augusti 2010 13:06

Var halvdöd när jag gick upp imorse för att åka till jobb. Släpade mej ur sängen, piggnade till på bussen till Malmö. 

Tog en vända på biblioteket, men de hade inte just den Monty Roberts-boken som jag ville ha. Besviken. Gick upp till Mario och fick en kopp kaffe, hade väl bara suttit där nån minut när det började ösregna från ingen stans, så jag gick hem genom källaren. Lagom till det var dags att tvätta hade det slutat, så då fick vovvsingen gå ut. 

Tog källarvägen in sen. Hon har lärt sej att gå upp för trappan i mitten av ramperna, men tydligen inte att gå ner, så hon kanade ner för hela den högra rampen. 


Ringt och pratat med försäkringsbolaget om hur vi ska göra när jag tar över hästen OM EN VECKA. Så det är halvfixat. 


Sjukt mycket städ som gäller nu, så fort jag har käkat lite frukost. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards