Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Mia - 12 augusti 2010 22:56


Nej jävla ÅH.

Det är inte lönt. 


Jag ska kasta allt när jag går

fräta bort allting med Thinner

speciellt som man aldrig får glömma

Av Mia - 12 augusti 2010 22:05

Det blir underskrift imorrn ändå. Yikes! :D 

Pajen uppskattades på personalmötet, alla åt nog mer än de egentligen borde. 

Stack upp till stallet. Fick supermycket gjort som vanligt. Ha ha. Ströade upp boxen och rullade upp fyra lindor. Japp, det tog fyra timmar. Ärligt!


Får möjligtvis igång mitt eget WoW account i slutet av månaden, och det är väl meningen att jag ska börja raida med Perlan & co. Om jag vågar. Fick i läxa att tanka några random instanser meeen jag skolkade. Oj. Jag gör det imorgon. Har inget självförtroende på den biten heller, även om jag vet att jag har tillräckligt bra gear för att paladinen ska sköta sej själv. 

Nog om det. 


Tänkte sova om typ en halvtimme. Så tidigt har jag inte gått och lagt mej på evigheter. 

Av Mia - 12 augusti 2010 09:16

Klarade natten rätt så bra, men vaknade nyss av en panisk hostattack. Insåg att jag fått ont i halsen också. Nåde mej om jag är sjuk på söndag när min häst kommer hem. Får kränga ingefära, det hjälper alltid. Vi skulle egentligen skrivit kontraktet imorgon ju, men det blir inte så. Kan lika gärna göras på söndag. Klart jag har vatt sjukt överpepp, men jag klarar två dagar till. 


Nee, det får väl bli äggmacka till frukost. Funderade på att sticka till stallet en liten vända innan jag drar till jobb, men vi får se hur det blir med den saken. Då måste jag ju pumpa min cykel, och eftersom jag sa till gubben i cykelaffären att jag skulle lämna in den hos honom så måste jag gömma mej och hoppas att han inte ser mej. 

Eller så struntar jag i frukosten och äter bara paj till lunch? Låter ändå som en strålande idé, bara sådär apropå. 

Av Mia - 12 augusti 2010 00:18

Frossa. Gåshud. Skallrande tänder. 

Jag vet inte om jag fått feber pga luftrörskatarren jag dragit på mej,

eller om det är allt annat som spökar. 

Orkar nog inte ens bry mej. Egentligen. 


Mår illa. Inget ovanligt. 

Kommer hosta mej fördärvad så fort jag lägger mej ner. 

Underbart. Fuck. Orka. Spelar ingen roll. Ingen alls. 


I blame the world for making me such a freak

but the world wants to blame it on me. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards