Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Mia - 11 augusti 2010 21:48

Personalmöte imorrn, och jag har nyss bakat ananaspaj att ta med. Under tvång. Visst, jag hade ju kunnat låta bli men har lite mer självbevarelsedrift än så. Är inte så jätteintresserad av att bli halshuggen av Hannes. Inte än. Det kanske kommer en dag, och då ska jag låta bli att baka paj. 

Sjukt najs dag på jobb, första dan med Karro på överlänge. Så kom Gräs också och det är alltid bra. Ändå ganska produktiv kväll med pajbak, diskning och har också hunnit med en kopp kaffe inne hos Mario. 

Var dessutom hos polisen och skulle fixa mitt pass imorse, men eftersom både pass och ID har gått ut, var jag ju tvungen att ha med mej någon som kan styrka att jag är jag. Som om det skulle vara någon skillnad idag och för en månad sen? 

Blir kvällsrunda med Annika och Jazz om 5 min. 

Är det förresten dåligt att kranen i badrummet hostar ut vatten? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards