Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Mia - 6 mars 2016 19:45


Kör upp i landet på tisdag!! Ska möta upp H i Skånes Fagerhult, sen ska vi kika på ett hus. Wiii! Excite! Ska sova som en död i Torekov sen. Och säkert resten av veckan, hah!

Jag vet vilket tecken jag väntar på. Ska bli skönt att sitta i bilen själv, gömma mej i ytterfil. 

Whaaat? tänkte alla.Det e ett fett commitment att köpa ett hus. Pliis jag vet. Det är alltså H som ska köpa, ej jag. Denna behöver miljoner ton utrymme. 

Jag lovar ingenting; det är det enda jag kan hålla. 

Av Mia - 6 mars 2016 10:23


Skrivlusten försvinner lika snabbt som den kommer, liksom alla kreativa flöden. Lämnar över för annan lust, sökanden, skapandebalans. Ju mer jag försöker, desto mindre bryr jag mej. 


Idag är det hundra procent vila som gäller. Laptopen i sängen, hundarna sover efter en regnig morgonrunda, yogan är gjord... Nu är det ok med snöblandat äckelväder, när jag ska spela Wildstar hela dagen.


I veckan har jag både träffat en ny hästkompis, varit i stallet två gånger, varit iväg och handlat och igår hjälpte jag och hundarna till att beskära mamma&pappas äppelträd. Kommer behöva sova fyra dygn nu typ.


Började skriva det här inlägget i väntan på att Xenit skulle bli för varm för att ligga under täcket, och gå sin väg. Det har han gjort nu, så jag kan gå till köket och bunkra upp med ätbara grejer. Typ jordnötssmör.



Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards