Alla inlägg den 4 april 2010

Av Mia - 4 april 2010 12:19

Hela gårdagen var överpepp! 

Stack först till stallet och red Titan, sen påskmiddag hos mamma och pappa. Äckligt mätt!

Annica hängde på när jag och Lito skulle åka hem, så vi förfestade här. Delade på en baginbox. Jack kom också över, och Loppan var jätteduktig, skällde bara "normalmycket" och stannade på sin plats tills hon fick gå fram och hälsa, helt utan morr!

Utgång till KB, (Lito och Jack stack till Inkonst) och mötte upp Malin och Linda. Fetnajs musik och härlig stämning. Kaxade med nån mysko snubbe i rökrutan som tyckte jag var otrevlig? 

Var sen nån ännu konstigare liten kille som gjorde ett oerhört tafatt försök att ragga på mej. Just då anlände Lito, och killen gled obemärkt iväg. Skratt! 

Dansade som fan på scenen, till vi kände oss färdiga hämtade vi Litos cykel vid Inkonst och drog till Stippes. Fick förmodligen för mycket mat där, och jag orkade inte ens äta upp min hamburgare. Ofta? 

Lito ramade mej hem, och jag minns knappt hur det gick till, mer än att det var vingligt. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards