Alla inlägg den 14 april 2010

Av Mia - 14 april 2010 23:38

Varför ska sånt här alltid hända när man är ensam hemma?

Gick och la mej för en timme sen, vaknade vid elva av att mobilen ringde. Skumt nummer, så jag svarade inte. Det ringde igen kort därpå, så jag antog att jag fick väl svara då.. Inget svar? Ringde igen, samma nummer fast nu med landskod. Det hann ringa 6 ggr inom loppet av 10 min. Hela tiden färre signaler, sista gånger typ bara en halv. Landskod 0098. Tog en stund innan jag vågade gå upp till datorn och kolla det. Iran? Överskumt, jag är sjukt shaky...

Av Mia - 14 april 2010 20:09

Underbart skrattig dag på jobb, som alla onsdagar! Stack till Möllan med Elin sen och tog en öl och snackade skit. Neiz! Överbull att hon slutar sin praktik nu! Fast nu har vi ändå preliminärbokat en helkväll med Sims 3, hon, jag och Karro :D


Btw, jag älskar när jag älskar mitt liv. 

Den där bloggen som jag nämnde - med hästsaker till salu som gjordes för fem månader sen - där fanns ju precis ett sånt bett jag är ute efter, i precis rätt storlek. Så jag tog en chansning och mailade den här tjejen, och VISST hade hon bettet kvar! :D Så hon skickar det till mej, och nu känner jag bara lugnet sprida sej. 


Promenad med hundizen sen ryggläge i soffan och njuta av livet, som jag hatade så innerligt igår kväll. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards