Alla inlägg den 13 april 2010

Av Mia - 13 april 2010 22:37

Jag pallar verkligen inte hata mitt liv, särskilt inte när man inte ens fattar varför. Det är bara äckelkänslor och ångest som tar över lite. 


Nu har jag i vart fall köpt en ny jädrans nintendo DS-laddare, för jag pallade verkligen inte leta mer efter att ha avverkat de mest troliga ställena här hemma. Nån stans är den ju men jag orkar helt enkelt inte. Den nya kostade ändå bara 54 spänn på tradera inkl. frakt så jag kan lika gärna låtsas att det var en ask cigg som jag kedjerökte bort på en fest jag inte ens var på. Med den inställningen har jag dessutom sparat pengar på att inte köpa sprit, så det är ju iofs lyckat!



Förutspått scenario: 

Laddaren anländer inom 2 dagar, men spelet blir försenat och kommer inte förrän nästa vecka, och innan dess hittar jag den gamla laddaren. Garanterat! Nu tänker jag anstränga mej för att INTE hitta den. 


Av Mia - 13 april 2010 21:49

Loppan har slickat ren en och samma kastrull i tio minuter nu. Hon har till och med lagt sej ner och fortsätter slicka. När ska hon ge upp? Det finns inte mer sås nu. Den är slut! I'm cereal! Men nejdå, Loppan hon ger inte upp .. (jo nu gjorde hon det bara för att jag skrev så.....)


Jag måste verkligen hitta laddaren till mitt nintendo DS.. Jag vet verkligen inte var den kan ha blivit av, och det nya spelet jag beställt kommer förhoppningsvis i veckan. Damn! 

Av Mia - 13 april 2010 21:32

Jag kom på att jag nog kunde bli kvitt det mesta av kaoset i huvet om jag bara städade på mitt datorbord. Sagt och gjort, jag mår redan mycket bättre. Man ska inte odla kaos. 


En del kaos beror dock på att verkligen inte kan hitta det där skitta bettet jag är ute efter. Det är bara en vanligt jävla tredelat tränsbett med kula, jag menar HUR SVÅRT KAN DET VA?!

Det finns inte på en enda internetsida jag kollat (och tro mej, de är många!) Det enda nappet jag fått var en fem månader gammal blogg med hästsaker som skulle säljas. På schemat ligger att kolla Hubertus och MyOne, annars får jag nog ge upp och invänta Falsterbo Horseshow. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards