Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Mia - 7 februari 2012 14:00


Grymt trött på att mina feta gammelkatt rymmer från balkongen hela tiden. Nu har jag fått gå ut i foppatofflor och hämta henne fyra gånger sen vi flyttade in här, och vi har bott här i två veckor. Har därför beställt en ID-bricka till henne och ska köpa ett halsband att fästa den i så fort jag har vägarna förbi djuraffären.. Vilket borde bli imorgon. Skulle hon sen försvinna, så är hon väl i alla fall lycklig...  


På tal om något helt annat, så har jag alltid varit lite skeptiskt inställd till vanish. Nu råkade jag dock det perfekta testobjektet nån stans långt inne i min garderob:
En vit klänning med stora intorkade ketchupfläckar sen MIDSOMMAR förra året. Så nu har jag tvättat den, med vanish, och nock fan är den ren..  

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards