Alla inlägg den 9 december 2010

B.

Av Mia - 9 december 2010 22:17


Är i ett läge nu där så fort en ny tanke kommer upp så måste den ventileras, vändas och vridas på. Analyseras ner i alla beståndsdelar så att den kan bearbetas och läggas åt sidan. Det är så jag ska överleva. 


"Vad ska du ha på dej på julfesten?" är ett lika hett ämne som förra året. Jag vet iaf för en gångs skull. Tror jag.  Önskar mej en lindrigare bakfylla i år dessutom. 

Av Mia - 9 december 2010 17:15


Har fått sova tretton timmar inatt. Börjar få tillbaka lite fokus tror jag och känner mej starkare nu än någonsin. Jag vet fortfarande inte vad jag vill, så det får tiden utvisa. Vi ser vad som händer bara. 


Åkte till stallet och red tillsammans med Annika idag. Fytusan vad jag älskar min häst! Han är finis - trots att han trampat av sej den andra framskon nu också, suck. Kapade svansen rätt rejält på honom också. Inte så mycket som jag egentligen ville, dock. Det vågade jag inte. :3


Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards