Alla inlägg den 17 december 2010

Av Mia - 17 december 2010 18:24


Elin följde med mej hem efter jobb idag. Hon hade med sej sin flatte Lizzy, som aldrig varit på besök i Loppan-land förr. Loppan blev superglad och fetstirrig över att få hem en kompis. 

Vi halkade bort till Granebacken och släppte de snölyckliga djuren där. Lizzy fick tomteskägg och Loppan blev ett snömonster. Varma mackor och choklad när vi kom hem, och Loppan fortsatte dampa loss med alla sina leksaker medan Lizzy såg ut att vilja svimma av trötthet. 


När de gått däckade jag på soffan, trots att jag egentligen borde gjort en massa nyttiga saker istället. Behövde de tre timmarna sömn som tusan efter nattens mögmående. 

Finally har jag åtminstone varit på net-on-net och fått köpt det jag behövde. Så helt misslyckad kan jag ju inte vara. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards