Alla inlägg den 19 december 2010

Av Mia - 19 december 2010 23:37


Tanken var en extra chill kväll framför tv'n med choklad, men jag är aldrig svår. Har suttit inne hos Annika hela kvällen och lirat Rock Band. Sjukt längesen jag spelade rövarna av folk på GH, och jag var ordentligt ringrostig. Efter några låtar var jag dock uppe och lirade på expert igen och nu är det lite ömt i fingertopparna. Värt! Lyckades också få Annika att sluta mesa runt på medium och flytta upp ett steg. Push the limits, aye!


Gick ut med hundarna sen, och självklart skulle jag halka och slå knät. Ändå lite miffo-aktigt, med tanke på att jag trillade på samma väg för ett par dagar sen. Också när jag var ute med Annika. Ncncncnc. 

Av Mia - 19 december 2010 15:44


Urladdningen delux igår, och det är ändå värt på något sätt. När ångesten blir så stark att allting bara försvinner, det lite som emerald dream liksom, fast grått. Och dumt blev för sent, men oroa dej inte. Jag är van. 

Idag känns läget lite stabilare igen, jag kan andas och se. Heldag på stallet, liten uteritt i snön på min fina klippa till häst. 

Nu hem till mamma och pappa och äta mat och klä granen. Juligt. Är jag ute i sjukt god tid som inte har köpt en enda julklapp? 

Av Mia - 19 december 2010 04:20


Vi blöder för er nu

det går över

det går över

det går aldrig över. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards