Alla inlägg den 24 december 2010

Av Mia - 24 december 2010 13:00


Grymt mysig uteritt i förmiddags! Veronica & Roy, Tina & Boy, Angelina & Bravo och Jenny & Felix var med. Titan tog täten med råge och såg ut som om han inte gjort annat i sitt liv än pulsat genom djupsnö. Förutom de gånger han höll på att stå på öronen förståts, men det var bara i början. Jag var rätt glad att jag i sista minuten bestämde mej för att faktiskt sadla trots allt. 

I galoppen låg gammelgubbarna Titan och Boy först och spruttade på som tusan. Boy hade svansen i vädret och lämnade ett snömoln efter sej så jag fick blunda när vi dundrade igenom det. 


Hade grym panik på julklappsfronten, då jag fortfarande inte var i färdig idag. Fixade dock det sista på vägen hem från stallet. Ska snart hem till mamma och pappa. Vi åt visserligen rätt mycket choklad i stallet, så jag lär väl vara i chokladkoma redan innan julmaten står framme. Pappa gjorde en svinigt god skinka i år, med stjärnanis som han fått helt dille på. 

Hunden är julfriserad i skägget, och julklippt i klorna. Nu är det bara jag som ska julskrubbas, sen är vi fit for fight. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards