Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Trött chey ...

Av Mia - 27 februari 2012 19:56


Sitter och hostar som ett jävla retard och känner mej allmänt ynklig. Har pipit åt Zolle att vi borde gå och köpa brownies på seven eleven. Eftersom jag ändå är äckligt tjock för tillfället, kan jag lika bra äta tills han börjar jobba, för då blir det andra bullar här hemma. Sen i april börjar rallylydnaden igen så då ska jag och Loppan träna på spillepengen varje dag! (I wish.....) 

HAHAHA gulligt att Loppan la sej heeelt försiktigt i soffan PÅ kattungen, och tror att hon tar helt bra hand om den. Katten bara: "MEEEEEUWWWW!!"


Och varför ska folk leka att de äter kvarg och tycker att det är GOTT?? Tro inte att ni e coola och nyttiga bara för att ni tvingar ner sånt räligt skit i halsen. Tvi. (Jag är inte alls bitter för att jag en gång var överlycklig för att jag hade köpt det och trodde jag skulle vara nyttig, men sen höll på att spy när jag åt det, så det stod i kylskåpet på jobb i några veckor innan Hannes slängde det.)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 25 juni 2023 22:06

  Har du den där känslan?  Jag menar den där känslan  av att någonting  avgörande hände  när jag var ouppmärksam.  Att någonting försvann.      Igen så är det här det hamnar när det är alldeles, alldeles för mycket. Jag har pushat m...

Av Mia - 3 januari 2023 03:43

Kan inte sova. Det snurrar i min skalle. Det är vinter nu och med vintern kommer tröttheten, oron, desperationen. Det här är dessutom första vintern på ÅTTA år som jag inte är heltidssjukskriven. Har alltså ett jobb jag måste gå till och kan inte b...

Av Mia - 7 oktober 2022 09:19

  Trots all höstdepp så känner jag mej ändå rätt bortskämd.  Folk gormar om att veden är slut överallt men här sitter jag och väntar på ett lass från min bästa granne som spar sin ved att sälja till oss i området.Sitter på mitt kontor, tillika gä...

Av Mia - 12 september 2022 22:37

Lamslående ångest. Igen, igen. Att vänta på besked, fyfan. Ovisshet är den värsta känslan. Den värsta ångesten. Politiken. Sjukskrivningen. Försäkringsbolaget. Jobbet. Vill bara fucking veta. Nu. Jag orkar inte. Jag. Fucking. Orkar. Inte. D...

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards