Alla inlägg den 3 december 2015

Av Mia - 3 december 2015 12:34



Det regnar. Yes. Älskar att cykla till psyk i regn. Eelleeer?

Skönt att vi hann gå en mysig morgonprommis innan äckelregnet kom. Vädret är dock verkligen behagligt för att vara december, och jag tänker låtsas att det aldrig blir vinter.


Känner mej som vanligt ambivalent inför vägningen. En del av mej vill ju verkligen vända viktnedgången, men så är det där skriket inombords som vägrar tystna och som eskalerar varje gång jag äter, och ännu mer när jag är mätt. Förra veckan hade jag gått upp lite, och gjorde mitt allra yttersta för att känna mej nöjd med det. Lyckades ändå! Win.

Håller tummarna för att jag är över 56kg idag (och inte får ångest över det). 


Nu har jag bott i den här lägenheten i över ett år, och sakta men säkert börjar det ta form. Har gjort Lillarummet till Calisis fristad och yogarum. Kontoret är i vardagsrummet, och så småningom kommer det en stor fejkgräsmatta för halkfri hundlek/-träning i halva vardagsrummet.


Nu ska jag hundmysa till det är dags att cykla iväg. Sen går det snabbt tills man får hålla kväll. 

Jag saknar Hannes. Han får gärna komma ner till helgen. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards