Alla inlägg den 25 april 2016

Av Mia - 25 april 2016 08:36


Sa jag att idag skulle bli en bättre dag? 

Den börjar nämligen med GAME OF THRONES säsong 6 avsnitt ETT!!! Inte med rysk text, tack..... Så jag får vänta fem minuter till. 


Ska träffa Erika från soc i eftermiddag och vi ska börja göra upp min nya KBT-plan. Ännu en sak att prioritera så sånt jag faktiskt VILL göra kommer ikläm. Typ hänga med Malmös hundnördar. Borsta på Ceman. Sånt som sker typ tops en gång i månaden eftersom jag måste lägga fokus på att "bli bättre" och sånt. Bara jag kan komma tillbaka till sånt jag klarade av innan den här kraschen, så är jag nöjd. HELT bra har jag gett upp för länge sen. Men bättre blir det alltid. Hela tiden. Lite. 

Bakslag som igår får en räkna med. 


Nu. Ska. Jag. Se. Game. of. Thrones. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards