Alla inlägg den 29 september 2016

Av Mia - 29 september 2016 14:58



Tillbaks i Rövlöv igen efter tio dagar till skogs. Time flies. Trivs så bra där uppe, men det är ändå lite av en välsignelse att komma hem till mitt eget. Min diskmaskin, det till synes oändliga varmvattnet i duschen och mitt eget sovrum. Huset är ju trots allt "hemma hos Hannes", med allt vad det innebär, även om jag har min egen lilla stuga.

Eftersom det är torsdag idag, så sitter jag på psyk. Öronackupunkturen gjorde riktigt ont idag, förmodligen eftersom jag inte var här förra veckan. Sitter i vanlig ordning inne på Johans kontor och han har äntligen skaffat en klocka som inte tickar! Ä N T L I G E N ! ! Så många gånger jag velat kasta ut den där klockjäveln genom fönstret. Det är verkligen omöjligt att meditera med det där ständiga tick-tackandet.
Men nu! Ah. Frid....

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards