Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Mia - 12 mars 2010 21:08

21:08

Ah gosh, jaghar sovit sen halv tre, med undantag av att mamma har ringt, och att Jack har hämtat sin öl. Hur gick detta till? Huvudvärken är ett faktum. 

Man ska inte sova såhär mycket. 


Imorgon blir aktiv dag. Rida lektion, skritta ut på Arthur, övningsköra, försöka hitta till den nya hundrastgården i kroksbäck, sen kommer Ännicä hit och chiillar, vi ska spela phett mycket spel, tjoho! <3


Men nu? Hundpromenad, sen eventuellt lite träning. Fick lite tips av min kära kollega Elizabeth idag, som skrapat ihop skrytsamma 196 poäng med sin rotweiler i lydnad 1. Poppy är iofs väldigt läraktig, men det är inte heller det som är problemet.

Tandvisningen - där en främmande människa ska titta på hennes tänder? Just nu känns det bara skrattretande i mitt huvud. 

Tur att jag är omgiven av kompetenta hundmänniskor.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards