Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Mia - 23 mars 2010 22:24

Min dator är verkligen en riktigt bra kompis! Till exempel nu, när det inte går att komma in på feizbuk längre. Det är datorn som talar om för mej, att nu är det dags att gå ut med hunden och gå och lägga sej. 

Samma sak hände för nån vecka sen, då hela internet la av (också dagen innan jobbmorgon). Duktig burk, tack tack! <3

Av Mia - 23 mars 2010 13:42

Red nya hästen Lancome igår, och hon var riktigt trevlig. Tills vi skulle ge oss på galoppbommarna. Tvärnit ur friskt tempo och jag damp i spånet, via ett par sekunders krampaktig balansering i höger stigbygel. Tankarna som flyger förbi just i avramlingen är alltid så himla intressanta. Den här gången var det bland annat: 
"Jag måste nog vänta med att trilla av tills hon har stannat, ifall jag fastnar i stigbygeln. Men hon har väl säkerhetsstigbyglar i och för sej? Lika bra att vänta ändå.."


Jaja, så upp igen (jag fastnade inte i stigbygeln) och hon tyckte verkligen att de där gulåsvarta bommarna var förskräckligt räliga. Efter lite övertalning gick hon tveksamt över i skritt, och till slut travade hon lugnt över med Nike som draghjälp. Duktig häst :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards