Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Mia - 30 mars 2010 21:57

Karro-hela-veckan! Vi åkte till fältet när hon slutat jobba idag, och skrattade åt min lustiga Loppa. Lyckades få ner henne rätt så långt i dammen, men hon vågar fortfarande inte simma sen jag råkade sätta ner henne från bryggan i Rockys damm, och hon sjönk som en sten ner under ytan. Sen träffade vi Stenis, och det var sjukt random eftersom hon ju inte direkt bor i närheten.. ^^


Åkte till stallet sen, och Karro vågade nästan klappa min hestapålle. ^^ 


Ska se SawVI nu, med Lito. Jobba imorrn, med Karro, och sen på torsdag är det också Karro-dag, då vi ska åka och titta på kennel Ma'A Zalek. Great timez!



(Har mätt hestapållens sadelgjord idag, och ska åka och shoppa lite mer på Hööks på torsdag också. Gilla!)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards