Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Mia - 3 juni 2010 18:53

Sen i söndags har det varit full rulle som tusan. Farit runt på Ikea, flyttat grejer och haft oss, och även om jag faktiskt inte har särskilt mycket saker så känns det som om jag aldrig kommer bli färdig med uppackandet. 

Två kvällar i rad har vi monterat och monterat, allt ifrån soffa till trådback. Nu är det nog bara tv-bänken kvar, och så ska jag försöka få hem tv'n också, sen får jag dra på sista reserven och få ordentlig ordning. 


Fick igång internet alldeles själv (ja, faktiskt jättestolt) trots att det klyddade lite och inte riktigt ville funka från början. 

Nu har jag sovit här två nätter, och jag trivs. Så snart allting är på plats ska jag andas ut och bara va. 

Drar på lite musik, och vräker ut mej i soffan i väntan på kaffekväll med Annika. Neiz!

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards