Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Mia - 13 juni 2010 23:46

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

— Marilyn Monroe

Av Mia - 13 juni 2010 23:24

Det är en 'sån' kväll ikväll.. 


I miss you! 


Sova innan jag bryter ihop. Håller på att bli vansinnig på Loppan som skäller på folk i trappen.

Skör. 

Av Mia - 13 juni 2010 13:08

Om någon jävel inte hade tvättat på min tvättid så hade jag tvättat nu. Åh, i-landsproblem. 

Den här dagen vigs åt städning, tvätt (eller?!) och Sim 3. Yay! Har behövt lite chill hur länge som helst, och nu har jag också äntligen beställt alldeles för dyra panelgardiner till vardagsrummet. Men snygga som fan. 

Jag är glad. Och nöjd som fan. Peppar Krunegård som vanligt, och bara njuter. Vi verkar inte få någon sommar, men vad gör det? för jag har en lägenhet, och snart egen häst. 

(imorgon kanske jag hatar allt och vill dö igen, men inte nu, och det är nu som räknas.)


Räknar ner som fan hela tiden. Kontrakt på boxen är skrivet, och om tre veckor skrivs köptekontrakt på min häst. Min alldeles egen pluttegull häst, SHIT jag trodde aldrig att det skulle bli på riktigt! Sen är det typ åtta veckor tills han är min på alldeles riktigt. Kolla bara! Man måste älska honom. 

  

Så jävla snygg han är, med Hitlerfrilla och allt <3

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards