Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Mia - 18 juni 2010 12:05

Är man dramatisk, så är man dramatisk och det är inget att haka upp sej på. Jag gillade när någon sa att man inte behöver tycka om sej själv, men man kan lika gärna acceptera att man är som man är. Jag kan visst tycka om ibland också, men det här är inte en sån dag. 


Den där sommaren var jag vilsen

du hade otur som kom ivägen. 


Nu ska jag till mormor och luncha.


Jag hade ju liksom gärna haft med varenda jävla medlem från klubben imorrn, men let's face it. Det finns inte plats! 

Det är delvis sånt här som får mej vilja gömma mej under sten. 



Hahahaha kolla när jag går och gömmer mej fegisfegisfegis!!

MMMEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWP!!

Av Mia - 18 juni 2010 09:18

Jag visste att jag skulle gått och dränkt mej när jag hade chansen

Av Mia - 18 juni 2010 06:53

Eftersom det nu är så att minst fyra pers har hittat den här stackars bloggen på google, så kanske jag skulle börja skriva något vettigt, till och med lite intressant någon gång?

HAHAHA. Neh.


Första inflyttningsfesten imorrn, det kommer i princip bara en massa sjuka jävla människor, så det blir NEIZ!! Burfare när de är som bäst.


Johan var på besök igår, vi traskade bort till mina föräldrar och hjälpte till att sätta badtunnan på plats. Satt och drack öl en liten stund på verandan, pappa var show-off med sina blandningar som vanligt. :) awh gullepappa <3

sen gick vi tillbaka och köpte pizza. Insåg att det var ett mycket smart drag att ge mamma och pappa en extranyckel, eftersom jag lyckades låsa oss ute, så vi fick gå tillbaka med mat och allt för att hämta deras. Jävla smäcklås! Till slut kom vi upp och fick käkat iaf, och degade framför tv'n till en massa sjuka diskussioner, i vanlig ordning. Allt som allt var det en riktigt bra dag igår. Missade dessvärre Annikas sms om hundpromenad... >_<


Fast äckelkänslorna som bor här vill aldrig flytta.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards