Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Mia - 22 juli 2010 22:51

Nu kommer stirret. Nu jävlar är det på riktigt, sista slutspurten innan mitt liv aldrig mer blir sej likt. 

Om tre veckor är jag hästägare. Om tre veckor står han är nere i en box i vårt nya stall och är bara min. Det är så sjukt så finner inga ord. 

Jag trodde aldrig att det skulle hända på riktigt, var så inställd på att det var en dröm om någonting som ändå aldrig kommer hända. Nio långa underbara jävla ovärderliga år har jag haft på mej för att lära känna min första egna häst. 

Ska åka ut till betet tillsammans med Hannes och Karro nån dag snart och se så han har det bra och pussa ihjäl honom bara. 


Frikkin' .... AAAAAARRHH!!! Jag dör. =D

Av Mia - 22 juli 2010 20:36

Har varit himla produktiv nu ett tag. Bland annat köpt foderhinkar, bokat in hovslagarens första besök, fyllt år, organiserat mina papper, varit på ikea med Annika och köpt hur många förvaringslådor som helst samt betalat alla räkningar. Det enda som nu är absolut nödvändigt att inhandla innan hest kommer hem är regntäcke. Blir förhoppningsvis gjort imorrn med Erika <3 ... sen e jag grymt i fas!


Sjukt grymt btw, att jag har minskat ner mina räkningar med nästan 100 spänn i månaden, bara genom att beställa e-fakturor. Den där avgiften för pappersfaktura är fanimej lurig. Nu får jag bara räkning per post från hyresvärden. (mest för att Karro ska bli stolt över mej)


Fick nya högtalare till datorn av mamma och pappa i måndags, och de är ljusår bättre än mina gamla. Helt makalöst!


Skulle egentligen storstädat här hemma idag, men behövde sova middag istället. Blev visst fyra timmar, najs. Eftersom natten spenderades i Malmö hos en sjukt söt filur och två lagom störda katter så blev det inte så mycket sömn där. Mrew <3

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards