Alla inlägg den 1 november 2011

Av Mia - 1 november 2011 15:25


Trodde inte att jag hade något att äta, så jag har helt enkelt låtit bli. Rotade ändå i skafferiet idag, och där fanns både pasta, knäckebröd och majs! Kylen bjöd på smör, sylt och marmelad. Trodde den röda peston skulle vara dålig efter att ha stått i två veckor, men den var suverän, så nu har jag käkat spagetti med pesto. 

Röd pesto är så jääävlaaa gooott!!!! Måste försöka göra det själv nån gång. Kan väl inte vara så svårt? 


Handla mat imorgon blir nog bra. Kör på det. Och slänga ut lite gammalt ur kylen ..... jag är SÄMST på att dricka ur mina mjölkpaket.... suck. 

Av Mia - 1 november 2011 13:20


Nu är vi inne i november (vart tog tiden vägen?) och det är en hel del som händer innan årskiftet. 

På lördag förmiddag tävlar jag och Loppan i rallylydnad, sen åks det till Lund för att heja på (tävlings)Alex och Majonett som representerar BuRF i Agrias Ridskolemästerskap. Nästa helg är det bröllop, så då åker vi till Ronneby. 

I december är det jul, och då ska man bjuda på glögg, gå luciatåg, fira lillejulafton, julafton och äta rester i en vecka och sen fira nyårsafton. Måste lyckas lura någon människa utan liv att sitta och uggla med mej på nyår, eftersom jag måste sitta hemma hos mina föräldrar med min skotträdda hund. Någon frivillig?

Hoppas tiden går riktigt fort. För sen är det  januari efter det och då ska jag börja packa och jag och Jenny ska flyttstäda hennes (min blivande) lägenhet så fort det blir dags för det. Dricka grogg, lyssna på musik, käka pizza och städa som satan. 


Nu ska jag och Loppan cykla en runda. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards