Alla inlägg den 29 november 2011

Av Mia - 29 november 2011 23:10


Härliga tider. Titan ska sättas igång nu efter att ha vilat pga hosta och slöhet, så han är snart fit for fight igen. Nya blodprov ska tas i december, så håller tummarna för att de är som de ska så vi inte behöver göra någon allergiutredning. 

Njuter av livet, då jag har hittat världens bästa snubbe som till och med ville bli min pojkvän. Så sjukt. Jag trodde inte på kärlek vid första ögonkastet, men tydligen kan man bli riktigt swept off ones feet. Coolt. 

Var hemma hos mina bästa vän Annica en stund ikväll och snyltade kaffe och mackor. Najs. 

Lite jobbiga grejer som ska tas hand om nu bara, sen kommer jag ha ett för jävla bra liv. Inte för att skryta meeen ... true story!



"Jag får inte upp den! .....bananen alltså!"

eeeeehhh??? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards