Alla inlägg den 8 november 2011

Av Mia - 8 november 2011 17:31


Jag åt lunch för några timmar sen. Keso, avokado och paprika. Bara typ en halvtimme senare var jag hungrig som ett djur igen. WTF?! 

Så nu har jag uthärdat hungern länge nog. Jag ska ner och köpa ägg och mjöl, och så ska jag steka pannkakor. 

TRODDE JAG!! Om en timme ska jag sticka till rallylydnaden, så jag får väl gå hungrig tills jag är hemma därifrån. Vilken miss! Vilken kass framförhållning ... Vilket skitliv. 

SEN blir det pannkakor i alla fall. Glad tjej. Man kan kanske göra smeten i förväg? Får ringa pannkaksexperten Hannes och fråga. ........... han svarar inte på skype. Forever alone.......

Hahah jo så ringde han upp. Man kan. Den kan stå ända tills imorgon. Bara att stekasteka!


Understimulerad chey!

Av Mia - 8 november 2011 15:02


Det börjar så smått lida mot terminsslut. Idag är sista gången på rallylydnaden, och jag ska dessutom börja avrunda teorin med mina nybörjare på onsdagar. Visst är det roligt att hålla på med allt det där, men det ska också bli sjukt skönt att det är 'över' eftersom jag är inne i en riktigt "fuck-allt-och-fan-ta-dej-och-dej"-svacka nu. Samtidigt som jag älskar de små sakerna i livet. Märklig känsla.  

Det är snart sista gången hos psykologen också, dessutom. Det är inte det att jag mår särskilt dåligt egentligen (faktiskt!), jag är bara trött på mycket.


Sjukt fail att snubben som va här och tittade på lägenheten ringde igår och sa att han inte ska ha den, för det blir för långt ifrån hans jobb. FAN TA DEJ säger jag bara. Det betyder att jag måste ha ännu en visning. Minst! Jag tycker det är jobbigt nog att träffa folk jag inte känner utan att de är hemma hos mej! Har redan ångest över det, och ingen har ens hört av sej än. Hahaha...


Dagarna känns inte så långa, men det känns ändå som en evighet till januari. Imorgon tänkte jag åka in till entré och gå en runda på Lagerhaus för att köpa ljus och brickor. Funderade på om jag skulle höra ifall någon vill med meeen ... jag går nog hellre själv. Då slipper jag nämligen  1) prata, 2) vara en dålig kompis och 3) anpassa mej. 


Måste också köpa en pärm. Samt skicka iväg flyttkortet till farmor (vilket eg. inte är någon panik). Handla lite mat, och så duschtvål. Skulle även behöva motionera lite, och gå ner mer i vikt  - när vi ändå håller på. Packa inför fredag hade ju varit bra att göra. Då är det nämligen bröllop, vi ska till Ronneby. Skulle också behöva ringa till försäkringskassan, och så köpa jord så jag kan plantera nya svartöga.... jaja, wha'ev?

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards