Alla inlägg den 3 september 2011

Av Mia - 3 september 2011 11:55


Ännu en etta ledig, och om det nu kommer nya varje vecka som det verkar göra, så kanske kön betas av hyfsat snabbt? Så jag skulle kunna få en ändå ...? Hålla hoppet uppe i alla fall .. Toppar och dalar, yikes vad det är jobbigt att pendla mellan sinnesstämningarna såhär. Dessutom har jag varit helt arg idag, utav helt andra anledningar. 


Kräftskiva ikväll!! Min hatt kommer bli awesum. Den har kräftor som sjunger Helan Går, och ska ha en kräftkung på toppen. Fick dessutom fatt i kräftor, så nu ska jag äta det för första gången. Tar tåget hem till Walle så fort jag blivit klar med dusch och sånt, så ska jag hjälpa henne att sätta upp girlanger och duka och sånt. 


Min alltmer mongolida katt väckte men tre gånger inatt genom att dundra runt i lägenheten på det mest osmidiga sätt. Det är som att det var Loppan som sprang omkring, men hon var inte ens hemma. Busa! 


Har inte längre panik över lägenhetssituationen just idag. Gott hopp!

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards