Alla inlägg den 22 september 2011

Av Mia - 22 september 2011 13:23


Hatet mot detta huset, och oviljan att bo här, blossar upp hela tiden. Det brinner som eld - vansinnet, maktlösheten, avskyn. Skrik. Skrik rösten hes som papper. Jag gör vad som helst. 


Fast egentligen inte. Jag hade kunnat flytta hem till mamma och pappa, och magasinera mina möbler. Men det är liksom inget alternativ. Samaya får nog inte flytta med dit heller. Jag vill bara ha en ny jävla lägenhet, är det för mycket begärt? 


Jag underskattade verkligen det där med att det inte fanns några andra hundar i huset när jag bodde i augustenborg. Det var sjukt soft. Då tyckte jag det var tråkigt, men nu inser jag att det egentligen var det absolut bästa sättet att bo. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards