Alla inlägg den 19 september 2011

Av Mia - 19 september 2011 20:30


Sovit två timmar på soffan, vaknat till ett par gånger av telefonen som jag aldrig kommer ihåg att sätta på ljudlös. Den börjar stressa mej mer och mer, och jag måste börja bli mer restriktiv med att stänga av ljudet. 

Ångesten är på topp ikväll. Det kliar i fringrarna, jag vill börja packa ner mina saker, men det kan man ju inte göra när man inte har någon lägenhet att flytta till. Ska jag sitta här i ett år under ett berg av flyttkartonger och sätta livet på paus i hopp om att någon gång få komma härifrån? Bort från dryga fyllon som ringer på random porttelefoner halv två på nätterna.  

Flyttångest, jobbångest och inte minst matångest. Huvudet är smockfullt med saker jag skulle kunna göra för att gå ner i vikt, åtminsone fem kilo. AAH jag hatar detta. 

Av Mia - 19 september 2011 17:05


Kan ha varit världens grinigaste tjej den senaste tiden. Haft pms'en från helvetet, och sen fick jag mensvärken från helvetet och nu har jag även huvudvärken från helvetet. Lagt mej i soffan nu, i min fula men underbara ziperall. Egentligen vill jag spela Sims, men jag orar helt enkelt inte ta mej till den andra datorn. Dessutom orkar jag inte heller sitta upp, vilket krävs.

Tänkte hitta nåt kul att titta på på typ tv4play, eller nån annan playsida. Eller helt enkelt sova?  Varm choklad hade inte varit så dumt, men jag orkar inte köpa mjölk.. Mew :( inga krafter kvar what so ever. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards