Alla inlägg den 27 september 2011

Av Mia - 27 september 2011 13:20


Jag som ändå så många gånger sagt "våga vägra banta" ... Men det räcker nu! Nu är det stopp. Nu har det gått över gränsen. Jag har blivit tjock. Det är inte okej att vara tjock, jag har sagt det innan och jag vet att det upprörde en del personer så därför vill jag förtydliga mej redan nu: Det är inte okej att JAG är tjock. Ni får va hur tjocka ni vill. 

Har lånat hem mamma&pappas Wii Balance Board, eftersom jag inte har nån våg hemma. Bra sätt att hålla koll på vikt och träningar också. 

Jag har alltid lovat mej själv att den dagen jag går över 65 kilo, så blir det andra bullar. Nu är det andra bullar. Det är flera små mål mat om dagen, istället för bara ett stort på kvällen. Det är inget socker i veckorna (bortsett från att det faktiskt är socker i min müsli, men inte utöver det - kakor, godis och glass är väck!)

Första delmålet är att gå ner 2 kilo inom en månad. Det känns rimligt. Dricker grönt te varje dag, som ska vara bra för sånt. 


Jag drömde btw att jag defivitivt skulle få cancer om jag inte slutade röka. Det kanske är farfar som spökar här ändå? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards