Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Mia - 28 mars 2012 09:34


Jag dyrkar sömn, och sover mer än gärna tio timmar per natt (plus någon timme på dagen om jag känner för det) vilket resulterar i att förmiddagarna oftast blir väldigt korta. Inatt blev det dock bara fem timmar, har legat och vridit mej pga diverse besvärliga besvär. Vaknade klockan sex, och nu har jag hunnit gå ut med hunden, dammsuga, moppa, plocka undan disk, städa toaletten och titta på tre avsnitt av Extra! Extra! och äta frukost - och klockan är inte ens tio! Helt otroligt. En vanlig dag hade klockan varit närmre tre innan jag ens fått tummen loss att äta något. 


Detta betyder att jag med helt gott samvete kan åka till stallet och vara där pecis hur länge jag vill. Eller ja nästan -Zoltan (min kompis/före detta pojkvän sen inte ens en vecka tillbaka) kommer förbi i eftermiddag med BK-krubb. Fram tills dess ska jag leka veterinär-/tandläkarassistent i stallet. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards