Alla inlägg den 1 april 2012

Av Mia - 1 april 2012 14:41


Har bosatt mej i sängen idag och känner mej allmänt gnällig och låg. Pratat i telefon halva dagen och beklagat mej en jävla massa. Stackars folk. 

Trivs inte med saker och ting. Får damp på min lillkatt. Har cepe-ångest över att jag måste åka till stallet. Satte inte middag till hästen igår, vilket innebär att jag måste dit innan tre. Jag har kvällsfodringen ikväll också, och egentligen vill jag inte dit nu. Vill inte träffa några människor i privatstallet. 

Det känns precis lika jävligt som i den vevan när jag precis köpt Titan. Det var en sån massa drama om saker, där jag stod mellan två läger. Jag säger nu som jag sa då: Jag avsäger mej alla åsikter och tänker inte lägga mej i någonting alls som inte direkt rör mej eller min häst. 

Jag är trött på allt! Det är inte särskilt roligt att inte vilja gå dit. 

Idag vill jag bara glömma bort allting. Skita i allt. Strunta i att jag har en hund hos mamma och pappa, eller en häst som vill ha mat och en kattlåda som behöver städas. Men det går ju inte. Däremot tänker jag skita i att diska, strunta helt i att svara i telefon om det inte är någon jag verkligen vill prata med, och sura precis hur jävla mycket jag vill. 


Det är liksom inte ens lönt att försöka. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards