Alla inlägg den 11 april 2012

Av Mia - 11 april 2012 02:46


Med lite hjälp av en god vän (som tyvärr måste fundera över om h*n vill fortsätta vara vän med mej) har jag nu insett att jag är en dålig människa. Med den insikten är jag beredd att åtminsone försöka bättra mej. Det var ändå konstruktiv kritik, så det måste man ju ta till sej. Förstår lite bättre nu varför folk tycker att jag är en dålig vän, och då är det också lättare att ta det till sej istället för att bara stänga av och vända ryggen till som jag brukar. 


Det är mitt i natten eller tidig morgon, lite som man själv känner för. Jag har inte gått och lagt mej än, och jag känner att jag verkligen måste börja vrida tillbaka dygnet igen. 


Loppan ligger vid mina ben och morrar i sömnen. Hon gör det ofta, måste ha mycket aggressioner inom sej den där lilla hunden. Undrar vad hon drömmer om? Folk som ringer på dörren kanske...


Jag saknar Zoli. Han hade gärna fått vara här nu och klappa på mej. Det hade varit helt okej. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards