Alla inlägg under december 2010

Av Mia - 23 december 2010 11:20


Det snöar ner och upp och åt sidan. Håller mej inomhus så när som korta hundpromenader. 

Dock! Jul-uteritt imorron, det kommer bli skönt. Tur och otur att det är jul nu, så att jag kan bryta ledan. Samtidigt håller jag inte igång lika mycket över lag. Eller något? Står och väger på gränsen till vanvett, slåss mot den låga sidan av mej själv. Försöker väl bara överleva just nu. 


Fokusera. Titan var sötast när jag skulle ta in honom igår. Han kom travande, bufflade sej fram mellan Zozo och Bravo och gnäggade lågt när han kom fram till grinden. SNUTTE!! <3 <3 <3 Ah, nu blev jag glad. 


  

Snöpojkarna Titan och Boy. Bild från förra veckan. 

Av Mia - 22 december 2010 19:09


"Det blir alltid värre framåt natten"
Den sången är ett skämt
Den sången vet jag ljuger
För jag vet att det är värre jämt

Av Mia - 22 december 2010 15:32


Plus magkatarr på detta, oooh I'm so happihappi. 

GRÅÅÅÅT!!!

Av Mia - 22 december 2010 11:32


"Jag vet att allt e skit och mög och hora och bajs i ett rör som sprutar en i ögat hela tiden."


Jävla Hannes får en alltid att skratta mellan tårarna. 

Av Mia - 22 december 2010 08:12


Åh jag fucking orkar inte mer. Jävla skitliv!! Eller inte egentligen. Skitjag. Jävla skitMia. och jävla skitkyla! Skitbredband som vill vara så segt att man får gråa hår. Vem kan fatta rätt beslut om sin "framtid" när man inte ALLS vet vad man ska göra. Det är så jävla lätt att säga "gör det som känns rätt". Men nån stans vet man inte ens vad det är. Särskilt eftersom jag alltid har gjort fel. 

Ibland gör man absolut ingenting, men det blir fel ändå


Söka lyckan som alltid är nån annan stans. 


Så fucked up meningslöst ändå. Vidrigt. 

Av Mia - 21 december 2010 22:17


VAR ÄR MINA CIGG?!! 

Rymdeman, ta dej själv i skitan. 



Doktor Kosmos gör allting lite lättare. Det var längesen. 

Av Mia - 21 december 2010 15:50


Jag har varit sjuk. Kräksjuk. Det är ett jävla skit. Man kan inte äta och ingen vill komma och hälsa på en för att man smittar. Var inte utanför lägenheten på hela dagen igår, det har aldrig hänt förr. Nu har har jag iofs bara bott här i ett halvår, men ändå.

Idag har jag så sinnessjukt ont överallt. Har lyckats se hela Twilight-triologin, något jag aldrig trodde om mej själv. Men jo. Tredje filmen var helt okej, fast glittret var sjukt överflödigt och gay.

Har släpat mej ner i tvättstugan för att boka en tvättid. Det gjorde ont. Det gör ont att gå, sitta, skratta och klia sej i ögonen. 

Av Mia - 19 december 2010 23:37


Tanken var en extra chill kväll framför tv'n med choklad, men jag är aldrig svår. Har suttit inne hos Annika hela kvällen och lirat Rock Band. Sjukt längesen jag spelade rövarna av folk på GH, och jag var ordentligt ringrostig. Efter några låtar var jag dock uppe och lirade på expert igen och nu är det lite ömt i fingertopparna. Värt! Lyckades också få Annika att sluta mesa runt på medium och flytta upp ett steg. Push the limits, aye!


Gick ut med hundarna sen, och självklart skulle jag halka och slå knät. Ändå lite miffo-aktigt, med tanke på att jag trillade på samma väg för ett par dagar sen. Också när jag var ute med Annika. Ncncncnc. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards