Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Mia - 2 maj 2011 09:02


Nu är jag där igen, när jag bara låtit mitt liv förfalla i alldeles för många dagar. Måste få ordning på lägenheten, köpa hem bättre mat, komma igång och motionera på riktigt .. Usch vad mycket man ska..! 


Nu ska jag upp till stallet, sen till jobb för att sköta lite inköp. Lito hjälper mej med det, och så hjälper jag honom med hans personliga brev. 


På torsdag ska jag in till ATG-kliniken med Ingrid och Annika. Vet faktiskt inte vilken häst vi ska köra in med, men den här gången finns det faktiskt inte så många att välja på, som tur är. 


Läste ett inlägg på facebook, från www.hastpedagogen.se, ang. clinicen hos oss igår: 
"BURLÖVS RYTTARFÖRENING! Ett HJÄRTLIGT TACK för ert varmhjärtade mottagande av mig idag - ett speciellt Tack till en dedikerad, vågande och varm ridskolechef - du kan förändra världen! Än en gång Tack till Elina, fina eleven som satsar helthjärtat, till min lilla praktikant och natruligtvis hästarna! Tack!

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards