Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Mia - 4 maj 2011 23:47


Well there is something in the air
That makes it difficult to live
The way we lived back in the days
When we had all the time to kill


It's just the wildfire burning
There's no way to put it out
Just a wildfire spreading
Through my days and through my nights


Av Mia - 4 maj 2011 23:33


Ännu en sån grej, en artist som jag verkligen INTE velat lyssna på. Som jag aldrig kunnat tänka mej att ha på min spotify, som jag aldrig trodde jag skulle sitta och smyglyssna på på detta viset. Som jag gjorde med  Håkan Hellström. 

Veronica Maggio! Jag erkänner. Tar tillbaks allt elakt jag sagt. 


Haft en mysig kväll, som tyvärr började alldeles för sent eftersom jag var tvungen att ta skitbussen hem. Skypat med Tim och Perlan, hundpromenixat med Annika.. 

Imorgon bitti åker vi hemifrån halv sju för ett besök på hästkliniken... Sova nu kanske? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards