Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Mia - 14 maj 2011 16:45


Ikväll är det eurovision song contest. Jag vet ingenting om bidragen, jag har ingen tidning, som jag brukar, så jag kan inte sätta poäng på låtarna. Fast det kan jag kanske ändå? 

Förra året var jag och Karro hos Elin. Vi somnade i en stor hög i soffan. I år svek Karro, så det blir bara jag och Elin hemma hos mej. Vi ska äta pannkakor med glass och banan och massa andra gottigheter tills vi blir tjocka (mest jag, eftersom hon aldrig orka äta särskilt mycket och jag har stående pax på hennes rester). Hennes båda flat coated retrievers kommer med. På besök i Loppan-land. Lizzie har varit här förr, men det är första besöket för nya valpen Nellie. 


Synd att jag inte har städat. Jag var alldeles för upptagen i stallet med att prata hund med Isabel och Caroline, för att komma loss och göra vad jag faktiskt skulle. Sen skulle jag handla på Netto, och kom inte därifrån i tid heller, för att jag pratade med Hannes i telefon. 

Sen kom jag hem och pratade med Lito i telefon i nästan två timmar. Det var ett otroligt givande samtal, ur psykologisk vinkel. Den mannen hade haft en framtid inom det yrket. En mer skarpsynt, objektiv människa har jag aldrig träffat. Så tack för att du finns i mitt liv. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards