Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Mia - 26 maj 2011 15:25


Fick köpt fem par ridstrumpor och en hink fodersalt. Yess! Nu väntar jag på att Annika ska bli klar med att gå ut med hund och sånt, så att vi kan åka upp till stallet.  Lämnar Poppi hos mamma först. Blir nog bra. 


15:33

And off we go!

Av Mia - 26 maj 2011 11:49


Har pratat med Linda på msn ett tag nu. Kommit på bättre tankar. Det är som hon säger; jag kan det här! Jag vet hur man ska göra för att må som sämst, och när man känner att man inte är värd någonting så trycker man ner sej själv så långt det bara går i den skiten. 


Men nu ska jag koka lite kaffe, äta en macka och gå ut med Poppi. Laga potatisgratäng ikväll, och städa upp här hemma imorgon. 

Av Mia - 26 maj 2011 11:23


Tänkte för första gången på länge skriva något positivt här. 


Idag ska jag och Annika till Hööks. Det ska bli trevligt. 


....... Ja, det var det. 

Sen har jag de fantastiskt underbara vuxen-nybörjarna ikväll, Och jo, jag blir faktiskt lite varm i hjä'rtat när jag tänker på dem.. =)

Av Mia - 26 maj 2011 11:15


Allt känns fortfarande så smutsigt och äckligt. Jag tappar greppet fullständigt. Flyter omkring med flackande blick. Dagarna är ångestfyllda och nätterna innehåller bara mardrömmar. Inatt har jag sovit elva timmar. 


I mitt huvud är allting visset, och jag hatar verkligen att känslan av att inte kunna riktigt glädjas är tillbaka. Vill gömma mej och aldrig komma fram. 

Den enda människa som någonsin älskat mej så mycket att han stått ut med mitt fucked-up'ande 24/7 stöter jag bort. Varför är livet så orättvist? 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards