Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Mia - 17 maj 2011 14:26


Jävla Hitler-människa, jag blir så arg. Tänker inte göra mer än jag absolut måste denna veckan. Pallar verkligen inte. Vet inte om jag kommer orka jobba jobba alla timmar på fredag. Har iofs arbetsträning mellan 9 och 12, vilken faktiskt går ut på att jag ska kunna gå om jag behöver. Vi får väl se hur det går. Kaos. 

Av Mia - 17 maj 2011 14:09


I brist på annat (borde egentligen vila efter traumat hos kiropraktorn) ägnar jag mej åt självplågning i form av bilder på undervattensdjur på google. Det började med att jag blev nyfiken på ett av de läskigaste djuren någonsin: leopardsälen. Tittade på läskiga bilder och blev rädd. 

Skrev då in "val" i google-sökfältet. Blev inte mindre rädd. Hittade dock en underhållande historia om en exploderande val. http://www.arleborg.com/valen/ här är länken, och jag vet inte varför jag inte kan infoga den i texten. Något lurt antar jag... 

Då det mest fanns en massa random bilder från valvakor etc, sökte jag vidare och skrev "whale" istället. Fick här upp en massa otäcka bilder på räliga vidunder. Nu är jag så rädd att jag inte ens vågar gå bort till soffan. Suck på mej. Jag VET ju att jag är jätterädd för sånt här. 

Menar, kolla på detta: http://whinar.se/wp-content/uploads/2010/01/Whale-Shark-Mouth.jpg

Man blir ju alldeles illamående av skräck. 

Av Mia - 17 maj 2011 13:12


En seg knäckning av bröstryggen och tio nålar senare är jag nästan människa igen. Akupunkturen gjorde faktiskt ont idag. 

Mathilda: "Det är som om huden är arg. Den vill inte att nån ska röra den."

Tell me about it.. -_-'

Var i alla fall rak i bäckenet. Första gången hon inte behövde göra något åt det. WIN!!  


Har roat mej med att läsa lite bloggar. Oftast tards. Många konstiga typer som bloggar om märkliga saker. (Man ska kanske inte kasta sten i glashus?)


Slutar inte lyssna på Brolle. Vad är det för fel på mej? 

Av Mia - 17 maj 2011 09:17


Har tid hos kiropraktorn om 1½ timme. Vansinnigt ont i min höft, och jag har verkligen inte skött mina stretchingövningar som jag skullat. Märker ändå hur pass mycket bättre det har blivit sen jag skaffade dressyrsadeln. 


Regnet kan sluta nu. Visst det var roligt ett tag, men kom igen! Ingen gillar upprepning. Särskilt som jag inte äger nåt paraply. 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards