Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Mia - 6 juli 2011 23:56


Opepp och mår skit. Inget känns riktigt bra, jag kommer ingen vart med någonting. Den där känslan i magen som bara säger "fuuuuuck!!!!".

Det är inte lönt, inget händer, inget blir bra .. jag har lärt mej mycket genom åren. Jag har lärt mej att allting någon gång blir bra för stunden. Men ingenting blir riktigt bra. 


Samaya bytte nyss fönster. Från att ha suttit i sovrumsfönstret smög hon sej förbi en snarkande Loppan och hoppade upp i vardagsrumsfönstret istället. Hon och hennes fönster... hon ville nog ha lite sällskap. Fast hon gillar ju detta fönstret bättre. 


När jag tar hand om mina djur "behöver" jag inte ta hand om mej själv. Orkar inte det nämligen. Känner mej allmänt sunkig och ful, och hade man tagit nåt blodprov på mej så hade jag nog haft brist på vartenda ämne som finns. Grattis till mej.

Av Mia - 6 juli 2011 23:09


Trött i ögat efter en lång dag. Har varit ledig från jobb, så jag åkte till Lomma med Isabel. Loppan och Sam fick plaska runt på hundbadet. Sprang efter tennisboll, simmade omkring och lekte med de andra hundarna som var där. Loppan är fortfarande helt slut. Massor med mys! 


Fick min beställning från Oliver's imorse, och kisse älskar sin nya mat. Loppan blev glad för sin tuggknut och sina hundkex (som hon aldrig har gillat tidigare..) 


Rocky har varit ett gull och köpt ett katträd åt Samaya. Snällis!


Slötittar på Criminal Minds och ska sova sen. Titta till pålle på betet med Kristina imorgon. 

Av Mia - 6 juli 2011 11:04


Imorse satt Samaya på pallen. Där sitter hon de få minuter om dagen som hon inte sitter i vardagsrumsfönstret - hennes absoluta favoritplats. 

Loppan kom fram till henne och stannade ett par dm ifrån, och då stack Samaya fram huvudet och nosade lite på Loppan nos! Dessvärre råkade Loppan peta henne på nosen med tungan i ett försök att visa att hon var snäll, och då började fräsandet igen. Men ändå! 

Av Mia - 6 juli 2011 09:49


Igår förmiddag åkte Titan på bete. Det gick snabbt att lasta och han stod fint i transporten hela vägen till Dalby. Trots att han var spänd som en stålfjäder när vi kom fram  så flanken darrade, backade han ändå lugnt och sansat ur transporten. Det är sällan man ser honom så stor som när han verkligen blåser upp sej, men han var snäll hela tiden. Släppte in honom i beteshagen tillsammans med Roy. 

Det har gått fem valacker där i en månad. Titan hälsade på alla, skrek lite - sen vallade han Roy, som verkade lämna över flocken till honom utan krusiduller. Gick och putsade på alla sina nya kompisar och verkade allmänt nöjd. När Roy bet Charlie i halsen, gick Titan emellan. Gulle <3

Hoppas det håller sej så balanserat som det verkar vara nu bara!


   

   

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards