Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Mia - 23 juli 2011 22:45


En heldag i soffan, med undantag för hundrastning. Älskar soffan!

Försökte komma runt  bakfyllan genom att sova och äta en kall nettopizza i horisontellt läge. Pizzan hade jag värmt innan jag somnade. Dessvärre spydde jag ändå. Jävla skit alltså.

Nu är jag dödligt sugen på BK. En riktigt fin burgare skulle sitta så bra i min mage!!!

Av Mia - 23 juli 2011 13:27


Blev väckt nån gång innan ett av att det ringde på dörren och Loppan började skälla. Kämpade mej ur dimman, fick på mej en morgonrock och gick och öppnade. Det var Annica som skulle hämta sina skor och sitt puder som hon lämnat här igår. 

När jag skulle gå och lägga mej igen blev jag lite konfunderad, då sängen var bäddad. Jag måste med andra ord ha sovit på soffan. Hur kom jag dit? När kom jag hem? Varför ligger mina strumpor på bordet? Och så det enda faktiska faktumet: jag är fortfarande full. Klockan ett på dagen. Yiiihaaw!


Behöver jag säga att gårdagen var grym? Vi (jag, annica, malin och isabel) förfestade här hemma och drog sedan - surprise surprise - till kb. Fredagar är ju egentligen inte den ultimata dagen att vara på kb, så det slutade med att vi hängde i vinylbaren, Träffade Johan, som bjöd på GT och rom&cola, och hade det inte varit för det så hade jag nog varit nykter nu. Annica skulle sticka, men kom tillbaka en stund senare - ja jag vet inte, allting var konstigt. Men kul som fan! 

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards