Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Mia - 24 juli 2011 23:12


Tog bussen till Värnhem när jag hade vaknat, för att fixa käk. Köpte alldeles för mycket mat på BK som jag glatt satte i mej. Det är ju trots allt helg! Försökte mej på att baka en kladdkaka med blockchoklad ikväll, men den blev inte så bra som jag hade tänkt. Trodde att jag gjorde allting rätt, men tydligen inte. 

På vår sedvanliga kvällsruna med hundarna, tog jag och Annika den längre turen, trots regnet. Hur kan det vara så kallt i slutet på juli? Skamligt, är vad det är!

Tidigare på dagen hade jag lyckats klippa klorna på Smayas ena framtass, men när jag skulle ta den andra så bet hon mej hela tiden. Annika kom in efter kvällrundan och hjälpte mej, så jag kunde hålla henne medan hon klippte. Då gick det finemang.  


Idioterna håller på och väsnas nere på gatan igen. Önskar att kanske kunde få en lägenhet på andra sidan istället. Pallar inte känna mej som en bitter kärring.

Av Mia - 24 juli 2011 03:51


Borde inte titta på Fear nu såhär innan man ska sova. Har ju sett den innan och vet att den e fucked. Nu e den slut om typ fem minuter ändå. 

Så nu måste jag se Spin City också för att bli av med bilderna i huvet.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards