Alla inlägg den 8 maj 2010

Av Mia - 8 maj 2010 16:18

Idag hatar jag precis allt. 

Jag är bara så jävla ledsen över hela den här situationen och kan verkligen aldrig sluta gråta. Jag kommer säkert inte ens få någon jävla lägenhet bara för att jag har hoppats så mycket nu. Det skulle vara typiskt, sånt som alltid händer mej.

Dessutom så funkar ingenting i ridningen. Idag satt jag av efter en kvart, jag var så rädd så jag skakade och varken kunde, ville, eller vågade fortsätta. Då hatar jag också mej själv. 


..och allt knyts samman till en enorm klump i magen som mest känns sjukt äckligt outhärdlig nu. 

Allt känns äckligt. 



Allting är trasigt, sprängt

och flisen ligger i drivor

jag plockar upp det

och sätter ihop det till nånting nytt nu

det ser sjukt ut

men det är det bästa som jag har

som ett efterlängtat mongobarn



Det värsta är att det känns som att hela min framtid hänger på om jag får den här lägenheten eller inte. Den känns som gjord för mej, och jag har inte ens sett den än. 

Så när (om) jag väl får den, så kan jag börja bearbeta och känna efter. Just nu är jag ju bara precis så jävla ledsen.

Presentation


Ångesten gamla vän
kom och sitt här på axeln
så rider vi ut natten.
Ungdomliga ångesten
jag är för gammal
för att ha den
Men det är inte jag
som bestämmer.

Twitter&Instagram: @hobbypucko

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards